środa, 5 lipca 2017

Karteczkowo

Tytuł mówi chyba wszystko ;)

http://iwanna59.blogspot.com/2017/06/kartki-przez-cay-rok-wytyczne-lipiec.htmlhttp://kulskowo.blogspot.com/2017/07/527-kartki-bn-2017-lipiecwytyczna.html



W tym miesiącu u Ani( Klik)  tematy kartek przygotowała Iwonka z bloga "W wolny czasie"
tematy fajne, ale ja zaczynam się bać co przygotuję na listopad, bo to wtedy "pada" na mnie
Kolejne tematy skreśliłam z listy i boje się że będzie już coraz trudniej.
Miałam też nie lada problem, bo moja drukarka stwierdziła, ze potrzebuje dokarmienia, a na razie rezerwy przeznaczone na co innego.
Nic to.
Poszukałam w zapasach, a to co znalazłam zobaczycie niżej

Letnią i Wielkanocą zrobiłam podwójnie, ale tylko dlatego, ze w pierwszej wersji mi coś nie pasowało, niestety na BN brakło już grafiki, a wszystkie lizaki jakie miałam na choince moje Dziewczyny pozjadały ;)
Do obu też wykorzystałam serwetki, przyklejone na folie spożywczą inaczej mi nie wychodzą


lizak jest ;)

I kartka, którą  przygotowałam na wyzwania u Uli gdzie tematem jest Święta Rodzina i jest chyba jedyną w tym towarzystwie w której nic nie chcę zmieniać i nawet  śmiem twierdzić, ze jestem z niej bardzo zadowolona:)


No i dwa zadanie mam przygotowane;)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za komentarze:)


40 komentarzy:

  1. Ekspresowa kobitka z Ciebie Reniu:) piękne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Ta ostatnia prościutka a jaka ładna!! I masz z głowy:)) a ja nawet pomysłu nie mam:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Renatko, jestem zachwycona Twoimi kartkami - ekspresowo i pięknie, i zupełnie nie wiem, co chciałabyś tu zmieniać.
    Śliczne grafiki z przebiśniegami, a frywolitkowe koronki i przeszycia w pierwszej są cudowne.
    Letnie inspiracje idealnie nadają się na kartki z wakacyjnych wojaży.
    Skarpeta wypełniona prezentami i słodkościami jest świetnie wkomponowana w bazę karteczki.
    No i piękna karteczka do Uli!
    Ps. A do listopada na pewno coś wymyślisz... Ja też ciągle skreślałam jakieś tematy z listy i głowiłam się nad kolejnymi.
    Serdeczności przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki są świetne, ale wyjątkowo urzekły mnie te letnie - no fantastyczne są po prostu, bardzo lubię takie marynistyczne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybka jesteś;) Śliczne karteczki!
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu same ślicznotki nam pokazałas. Każda mi się podoba a najbardziej chyba ta dla Uli bo jest taka delikatna i skromna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu same ślicznotki nam pokazałas. Każda mi się podoba a najbardziej chyba ta dla Uli bo jest taka delikatna i skromna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz całkiem spore zapasy jak widać. Bardzo pomysłowe i świetnie skomponowane karteczki. Śliczne są te przebiśniegi w jajcach. Mój lizak jest jeszcze mniejszy:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki :-D Fantastyczne grafiki i pasmanteryjne elementy wykorzystałaś :-D frywolitka cudna !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne karteczki, ładnie skomponowane i delikatne. Najbardziej podobaja mi sie te dwie pierwsze:) Piekna frywolitka. I wakacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, przepiękne kartki i jak błyskawicznie wykonane. Z każdej z nich możesz być naprawdę dumna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki! Dla mnie te wakacyjne- bomba!

    OdpowiedzUsuń
  14. Same cudowne kartki jestem nimi zauroczona.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki wszystkie.Wielkanocne grafiki super.Wakacyjne cudo.
    Pozostałe również piękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, jak szybciutko i ślicznie :) Karteczki wszystkie śliczne bez wyjątku :) Dziękuję za udział w zabawie :) Żaba już działa

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale tempo Reniu ekspresowe! I jakie piekne kartki:) przebiśniegi urocze i te morskie klimaty ekstra, generalnie wszystkie mnie zachwyciły bo sa przemyślane i dopracowane jak trzeba!:) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne karteczki i imponujące tempo wykonania zadania:) Kartka dla Uli wyszła bardzo elegancka i nastrojowa. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Reniu ale masz w tym miesiącu tempo niesamowite, ja jeszcze nie zdążyłam pomyśleć o lipcowych kartkach a Ty już jesteś gotowa . I to jeszcze jakie cudne te Twoje kartki. Grafiki z przebiśniegami są przepiękne. Super są też marynistyczne kartki z serwetek - genialny pomysł. Laseczkę cukrową też dostrzegłam nawet bez okularów :-).
    Tematami na listopad się nie przejmuj, przecież nie muszą być całkiem nowe , mogą się powtórzyć . Można też zabawić się w bingo lub coś podobnego . Zawsze coś się wymyśli :-)
    Buziaczki przesyłam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie karteczki są piękne ale konwalie zawsze wygrają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie wyszły super, są prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja Was podziwiam za samozaparcie w temacie tylu kartek:)))ja muszę sobie zrobić przerwę,bo coś straciłam wenę i energię:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. ojej nawet nie wiesz Reniu jak Ci zazdroszczę. masz karteczki z głowy i to w jakim stylu. wszystkie są przepiękne. Przebiśniegi urocze, wakacyjne kartki bombowe, a ten but z prezentami i laseczką, która dostrzegłam natychmiast, równie piękna. Jakos nie mam ostatnio ani czasy, ani chęci by zająć się kartkami. Robię milion różnych rzeczy, ale o kartkach nawet nie myślę. Buziaczki Reniu i pozdrowionka ślę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Reniu, wszystkie karteczki są wspaniałe!
    Bardzo podobają mi się te wielkanocne, są takie delikatne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podobają mi się Twoje kartki ... wszystkie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Reniu śliczne kartki zrobiłaś zarówna dla Ani jak i dla Uli :0
    Pozdrawiam niedzielnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie pokonałaś wszystkie wymogi tej zabawy.Urzekająca kolorystyka i starannie dobrane dodatki .Grafiki pięknie dopasowały się do karteczek-czasami warto poszperać w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne wszystkie kartki a najbardziej mnie zachwycają te wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie wakacyjne kartki. Obydwie bardzo mi się podobają :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajne karteczki:) Podoba mi się zwłaszcza ta wakacyjna, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne kartki,bardzo mi się podobają---wszystkie,naprawdę nie wiem co byś chciała w zmieniać,a wakacyjne są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  32. Karteczki wszystkie są cudnie wykonane, takie oryginalne i radosne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajne kartki mnie najbardziej podobają się te w klimacie morskim . POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Lato mnie wręcz urzekło! :D
    ale każda ma charakterek, i to jest najważniejsze
    Nawet nie wiesz jak się cieszę,ze tak wciągnęło cię kartkowanie :))) szczególnie, że naprawdę bardzo ciekawie ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)